22. septembra 2023
Segafredo prejme priznanje za zgodovinsko blagovno znamko
Segafredo Zanetti je bil uradno vpisan v register zgodovinskih blagovnih znamk nacionalnega pomena. To priznanje podeljuje Ministerstvo za gospodarstvo in Made in Italy, z namenom spodbujanja in zaščite odličnosti zgodovinskih podjetij, ki so v državi prisotna vsaj petdeset let.
Ta nova in prestižna nagrada omogoča Segafredu, da poleg svojega logotipa uporablja tudi naziv Zgodovinska blagovna znamka nacionalnega pomena v svojih komercialnih in promocijskih dejavnostih, kar potrjuje zgodovinsko vrednost podjetja in poudarja njegovo vlogo kot ambasadorja pravega italijanskega espressa na svetovni ravni.
„Izjemno sem ponosen in zadovoljen, da je bil Segafredo vpisan v register zgodovinskih blagovnih znamk nacionalnega pomena. To priznanje je konkreten dokaz globoke povezanosti, ki nas veže na to območje, in se odraža v želji, da okus, kulturo in pripravo pravega italijanskega espressa širimo po vsem svetu,“ pravi Massimo Zanetti, predsednik Massimo Zanetti Beverage Group. „Naša zgodba je čudovita italijanska podjetniška zgodba, ki se od tradicije odpravlja v prihodnost in še naprej piše nove strani, da doseže dodatne prestižne cilje.“
Od leta 1973 je Segafredo Zanetti osvojil srca ljubiteljev espressa po vsem svetu, zahvaljujoč končnemu izdelku najvišje kakovosti, ki je rezultat popolnoma integriranega in osvojenega proizvodnega cikla. Vsaka od 50 milijonov skodelic Segafreda, ki se dnevno popije, pripoveduje zgodbo o poglobljenem znanju in skrbni izbiri surovin, predanosti v vseh fazah proizvodnje ter stalnem raziskovanju in inovacijah.
Segafredo Zanetti
Segafredo Zanetti je bil ustanovljen leta 1973 in je globalna blagovna znamka Massimo Zanetti Beverage Group, ene vodilnih svetovnih kavnih znamk z močno lokalno prisotnostjo. Skupina ima edinstveno pozicioniranje „od rastline do skodelice“, upravlja popolnoma integrirano verigo ustvarjanja vrednosti, deluje v 21 aktivnih obratih na 4 kontinentih in svoje izdelke prodaja v več kot 110 državah. Vsak dan se preko mreže več kot 100.000 strank in približno 400 franšiznih kavarn postreže več kot 50 milijonov skodelic kave.