SEGAFREDO PREJME PRIZNANJE ZA ZGODOVINSKO ITALIJANSKO BLAGOVNO ZNAMKO

22 september 2023

Segafredo Zanetti je bil uradno vpisan v register zgodovinskih blagovnih znamk nacionalnega pomena. To priznanje podeljuje Ministrstvo za gospodarstvo in proizvodnjo v Italiji za spodbujanje in zaščito odličnosti zgodovinskih podjetij, ki so na nacionalnem ozemlju zasidrana že vsaj petdeset let.

Ta nova in prestižna nagrada omogoča podjetju Segafredo, da pri svojih komercialnih in promocijskih dejavnostih poleg logotipa nosi tudi naziv zgodovinske blagovne znamke nacionalnega pomena, kar potrjuje zgodovinsko vrednost podjetja in poudarja njegovo vlogo ambasadorja pristnega italijanskega espressa na svetovni ravni.

„Izjemno sem ponosen in zadovoljen, da je bila družba Segafredo vpisana v register zgodovinskih znamk nacionalnega pomena. To priznanje je otipljiv dokaz globoke vezi, ki nas povezuje z ozemljem in se odraža v želji po širjenju okusa, kulture in priprave pristnega italijanskega espressa po vsem svetu,“ pravi Massimo Zanetti, predsednik skupine Massimo Zanetti Beverage Group. „Naša zgodba je čudovita italijanska podjetniška zgodba, ki se od tradicije ozira v prihodnost in še naprej piše nove strani za doseganje še prestižnejših ciljev.“

Segafredo Zanetti že od leta 1973 osvaja srca ljubiteljev espressa po vsem svetu zaradi končnega izdelka najvišje kakovosti, ki je rezultat popolnoma integriranega in internaliziranega proizvodnega cikla. Vsaka od 50 milijonov skodelic Segafredo, ki se popijejo vsak dan, pripoveduje zgodbo o poglobljenem znanju in skrbni izbiri surovin, predanosti na vseh stopnjah proizvodnje ter nenehnih raziskavah in inovacijah.

Segafredo Zanetti
Segafredo Zanetti, ustanovljen leta 1973, je globalna blagovna znamka skupine Massimo Zanetti Beverage Group, ene od vodilnih svetovnih blagovnih znamk kave z močno lokalno prisotnostjo. Skupina ima edinstveno pozicioniranje „od rastline do skodelice“, upravlja popolnoma integrirano vrednostno verigo in deluje v 21 aktivnih obratih na 4 celinah, svoje izdelke pa prodaja v več kot 110 državah. Vsak dan v svoji mreži, ki jo sestavlja več kot 100 000 strank in približno 400 franšiznih kavarn, postreže več kot 50 milijonov skodelic kave.